چهل سال تنهایی
چهل سال تنهایی

همیشه دوست را طور دیگر می دانستم

یک هم سن و یا هم جنس

دوست را جور دیگر یاد گرفته بودم

اما بعد از چهل سال تنهایی

دوست را شناختم

دوست من می تواند یک کودک

یک فرزند

یک همسر و یا حتی یک پرنده باشد

دوست من می تواند یک کتاب

یک سنگ

یک خانه و یا حتی یک درخت باشد

دوست من می تواند یک همسایه

یک فامیل

و یا حتی یک غریبه باشد

دوست من می تواند یک فکر

یک هدف

یک کار و حتی یک مبارزه باشد

دوست من می تواند همه چیز و همه کس باشد

اگر خودم بخواهم

دوست من می تواند دشمنم باشد

اگر خودم بخواهم

دوست من می تواند خودم باشد

اگر بخواهم

تنهایی تمام شد

دوستان زیادی دارم

در دنیا در شهر

در خانه در بیرون

در درون

دوست یعنی

؛همین احساسی که من دارم؛



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, ] [ 1:3 ] [ m.moradi ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه