دوست من کیست؟
دوست من کیست؟
 

دوست من تنهایی من است 

که با من می نشیند و ساعتها تحملم می کند 

دوست من بیکسی من است 

که همیشه با من است و تا همیشه با من می ماند

دوست من دست خسته و دردمند من است 

که برایم همه کار می کند و درد مانع خدمت او به من نمی شود

دوست من چشم من است 

که همه چیز را آن چنان که هست به من نشان می دهد

دوست من گوش من است 

که با تیزی همیشه درست ترین چیزها را برایم می شنود 

دوست من پای من است 

که مرا در رفتن به هر جایی یاری نمی کند

دوست من قلب شکسته و زخم خورده ی من است 

که با صد زخم کاری هنوز هم فقط برای من می تپد

و بالاخره تنها دوست واقعی من خدای من است

 که هیچگاه مرا تنها نگذاشت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, ] [ 1:19 ] [ m.moradi ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه